افزونه پیامک رایگان

افزونه میهن پنل (درگاه فراز اس ام اس)

Rate this post

میهن پنل یکی از افزونه های حرفه ای برای ساخت رابط کاربری پیشرفته در وردپرس است که امکانات بی نظری برای ساخت پنل کاربری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کاربران ایرانی همیشه برای داشتن یک افزونه ورود و ثبت‌نام وردپرس با مشکلات زیادی مواجه بوده‌اند. از فرم ورود پیش‌فرض وردپرس که بیشتر شبیه به کانالی برای تبلیغ وردپرس است تا افزونه‌هایی که سایت ما و دیگر سایت‌ها فارسی می‌کنند؛ معمولاً دیربه‌دیر آپدیت می‌شوند و یا حجم بالایی دارند.

شما می‌توانید شورت‌کد افزونه‌های مختلف را در میهن پنل اجرا کنید. پس می‌توانید تمام امکانات سایت خود را در یک پنل کاربری بصورت یک‌جا به کاربر ارائه کنید.

این موضوع باعث شد تا یک افزونه اختصاصی برای ورود و عضویت سایت میهن وردپرس برنامه‌نویسی کنیم؛ تا بتواند پاسخگوی نیازهای ما و کاربرانی که از خدمات میهن وردپرس استفاده می‌کنند باشد. پس از مدتی کاربران زیادی از ما درخواست کردند تا پنل کاربری میهن وردپرس را به آن‌ها بفروشیم. از طرفی پنل میهن وردپرس با خیلی از قابلیت‌های اختصاصی قالب ما هماهنگ شده و روی سایت مشتریان قابل‌استفاده نبود. این تقاضای بالا دلیلی محکم شد برای ساخت یک افزونه ورود و ثبت‌نام وردپرسی آن‌ هم به دست تیم میهن وردپرس!

بالاخره پس از ماه‌ها تلاش و همت دوستان این افزونه آماده‌شده است و اکنون شما نیز می‌توانید یک پنل عالی مثل سایت میهن وردپرس داشته باشید. برای این کار تنها کافی است افزونه میهن پنل را روی وردپرس خودتان نصب کنید؛ تا بدون نیاز به انجام تنظیمات سخت و طاقت‌فرسا، یک پنل کاربری عالی برای سایتتان داشته باشید.

افزونه پنل کاربری وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکانات بسیار زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. یکی از این امکانات صفحه ورود و عضویت کاربران به سایت ما است. اما این ویژگی که توسط وردپرس در اختیار ما قرار گذاشته‌شده است بسیار ساده می‌باشد. ازاین‌رو ما برای داشتن یک صفحه ورود و عضویت حرفه‌ای برای سایت خودمان نیاز به یک افزونه قدرتمند در این زمینه داریم که زیبایی سایت ما را دوچندان کند.

یکی از این افزونه‌ها که به سایت ما کمک می‌کند یک صفحه عضویت جذاب طبق سلیقه خودمان داشته باشیم افزونه میهن پنل می‌باشد. ویژگی‌ها و امکاناتی که این افزونه به ما ارائه می‌دهد باعث می‌شود تا به سمت این افزونه ترغیب شویم.

میهن پنل درواقع جایگزین بسیار مناسبی برای صفحه عضویت ساده‌ی وردپرس است که به ما امکان شخصی‌سازی صفحه عضویت را می‌دهد. میهن پنل یک افزونه جایگزین صفحه عضویت وردپرس می‌باشد؛ به همین دلیل ما هر تغییری را که در فرم ورود و عضویت وردپرس امکان انجامش را داشته باشیم روی این افزونه هم امکان اعمال آن را داریم. به‌عنوان مثال ما می‌توانیم از هر افزونه‌ی امنیتی که دوست داریم برای سایت خودمان استفاده کنیم.

 

یکی از قابلیت های افزونه میهن پنل ورود و ثبت نام با شماره موبایل است و کاربران سایت شما می توانند با وارد کردن رمز خداحافظی کنند و هر زمانی که قصد دارند وارد پنل کاربری خود شوند فقط کافی است که شماره موبایل خود را وارد کنند تا پیامک اعتبارسنجی از طریق سامانه پیامک فراز اس ام اس ارسال شود و کاربر بتواند در سریعترین زمان ممکن وارد پنل کاربری خود شود.

برای اینکه میهن پنل با سامانه پیامک فراز اس ام اس سازگار شود می بایست افزونه farazsms for mihanpanel را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود نمایید. بعد از نصب افزونه میهن پنل و نصب افزونه اتصال به فراز اس ام اس به کمک ویدیو زیر می توانید تنظیمات اتصال فراز اس ام اس به میهن پنل ر انجام دهید.

 

 

پنل پیامک رایگان

سیدمحمود غفاری

پارس پلاگین مرجع دانلود افزونه پیامک است، برای مجهز کردن سایت و نرم افزار خود به ارسال پیامک انچه لازم دارید را می توانید در پارس پلاگین پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا