افزونه پیامک رایگان

افزونه باشگاه مشتریان وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)

در وب فارسی حضور یک افزونه وردپرسی که بتواند شماره موبایل کاربران سایت را به صورت اتوماتیک جمع اوری کرده و در سایت ذخیره کند بشدت احساس می شد، در تمام کلاس های بازاریابی اعلام می شود که ارزش هر بیزینس به اطلاعات جمع اوری شده از مشتریانش، مثل شماره تماس، ادرس ایمیل و … است.

خیلی اوقات اتفاق می افتد که بخواهید به تمام اعضای سایت خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و انها را از جشنواره ای که برگزار کرده اید یا محصول جدید مطلع سازید، در این هنگام چه کاری را انجام می دهید؟ متاسفانه در وب فارسی تا به امروز افزونه رایگانی برای خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران سایت وجود نداشت، خوشبختانه تیم فراز اس ام اس افزوه باشگاه مشتریان وردپرس را اماده کرده اند که به کمک این افزونه شما می توانید به صورت اتوماتیک شماره موبایل کاربرانی که در سایت شما عضو می شوند و شماره موبایل کاربرانی که تا کنون حداقل یک محصول را از شما خریداری می کنند به صورت اتوماتیک و تفکیک شده جمع اوری کنید.

برای دانلود افزونه باشگاه مشتریان به سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید و افزونه باشگاه مشتریان farazsms club را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود نمایید.

راهنمای جمع اوری شماره موبایل کاربران سایت با Farazsms Club

 

پنل پیامک رایگان

سیدمحمود غفاری

پارس پلاگین مرجع دانلود افزونه پیامک است، برای مجهز کردن سایت و نرم افزار خود به ارسال پیامک انچه لازم دارید را می توانید در پارس پلاگین پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا