افزونه پیامک پرمیوم

افزونه تایید اجباری شماره موبایل در وردپرس

Rate this post

در صورتی که می‌خواهید بصورت اجباری شماره موبایل کاربران وب سایت وردپرسی خود را احراز هویت نمایید از افزونه تایید اجباری شماره موبایل وردپرس می تواند کلید حل مشکل شما باشد.

نحوه کار افزونه تایید اجباری شماره موبایل برای کاربران سایت وردپرس

با فعال سازی افزونه تایید اجباری شماره موبایل، بعد از اینکه کاربر شما وارد حساب کاربری شود به صورت اتوماتیک به صفحه‌ای برای تایید شماره موبایل هدایت می شود و بعد از اینکه شماره موبایل را تایید کند می تواند به اکانت و حساب کاربری خود دسترسی داشته باشد، همچنین شما می توانید این مورد را به صورت اختیاری قرار دهید و برای کاربرانی که شماره موبایل خود را تایید نکرده باشند در بالای حساب کاربری انها اخطار برای تایید شماره موبایل نمایش داده شود.

این افزونه یکی از محبوب ترین  افزونه احراز هویت شماره موبایل می باشد که توسط مجتبی درویشی توسعه یافته است. افزونه تایید اجباری شماره موبایل وردپرس یک افزونه ایرانی است که با پنل اس ام اس فراز اس ام اس سازگار بوده و پیامک های کد تایید با خط خدماتی با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود.

همچنین لازم به ذکر است برای استفاده از خط خدماتی فراز اس ام اس نیازی به شرکت ثبت شده یا ارائه سفته نمی باشد و خط خدماتی بدون سفته به محض خرید سامانه پیامکی برای شما فعال است.

افزونه تایید اجباری موبایل برای وردپرس  به منظور مجبور کردن کاربران برای تایید شماره موبایل در سایت شما طراحی شده است پس از فعال سازی می‌توانید تعیین کنید که پیام تایید موبایل برای کاربران در بالای سایت نمایش داده شود و یا اینکه تمام صفحات سایت به برگه تایید شماره موبایل ریدایرکت شوند (همانند سایت ژاکت)

امکانات افزونه تایید اجباری موبایل کاربران

  • قابلیت نمایش پیام تایید شماره موبایل یا ریدایرکت کاربران (مجبور کردن کاربر) به صفحه تایید موبایل
  • قابلیت دریافت شماره‌های دنیا و یا تنها شماره‌های ایران
  • دارای شورت کد به منظور نمایش فرم تایید موبایل
  • هماهنگی کامل با پنل اس ام اس فراز اس ام اس

 

 

آموزش اتصال افزونه تایید شماره موبایل وردپرس

پس از خرید سامانه پیامک و فعال سازی اکانت حال وارد بخش تنظیمات افزونه تایید اجباری شماره موبایل شوید > به تنظیمات شرکت ارائه دهنده پیامک بروید و فراز اس ام اس را انتخاب نمایید.

نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک

پسورد: پسورد ورود به سامانه پیامک

شماره ارسال کننده: شماره خدماتی 3000505 را قرر دهید تا پیامک خدماتی با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه حتی به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال شود.

 

شناسه قالب پیام : از منو سمت راست > ارسال پیامک بر اساس پترن > یک الگو برای پیامک با متن دلخواه ایجاد نمایید، سامانه پیام کوتاه بلافاصله به شما کد پترن می دهد البته می بایست صبر کنید تا پترن شما فعال شود با وارد کردن کد پترن در افزونه پیامک شما با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود.

 

افزونه دیجیتس یا افزونه تایید شماره موبایل اجباری کاربران

برای تایید شماره موبایل کاربران افزونه های متعددی وجود دارد که در وبلاگ فراز اس ام اس معرفی شده اند و نحوه فعال سازی و اتصال افزونه‌های تایید شماره موبایل به سامانه پیامک خدماتی فراز اس ام اس نیز عنوان شده است.

در اینجا می خواهیم در مورد دو افزونه محبوب یعنی افزونه دیجیتس و افزونه تایید شماره موبایل اجباری صحبت کنیم، افزونه دیجیتس در کنار تایید شماره موبایل قابلیت ورود با شماره موبایل را نیز در اختیار شما قرار می دهد و فیلد ایمیل را در صورت صلاحدید مدیر سایت حذف می کند اما افزونه تایید اجباری شماره موبایل برای این است که شما بتوانید شماره موبایل کاربران سایت خود را تایید کنید و لزوما دلیلی برای خذف فیلد ایمیل از ثبت نام در وردپرس نیست زمانی که تعداد بسیار زیادی کاربر دارید و قصد تایید شماره موبایل کاربران قبلی خود را  دارید قطعا افزونه تایید اجباری شماره موبایل می تواند کلید حل مشکل شما باشد.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت افزونه  force mobile verification wordpress plugin از افزونه DIGITS مناسبتر می باشد.

 

در صورتی که در اتصال افزونه تایید شماره موبایل اجباری کاربران سایت به مشکل برخورد کردید یا سوالی در این باره داشتید می توانید از طریق تیکت پشتیبانی یا کامنت های این مقاله با کارشناسان فراز اس ام اس در ارتباط باشید.

پنل پیامک رایگان

سیدمحمود غفاری

پارس پلاگین مرجع دانلود افزونه پیامک است، برای مجهز کردن سایت و نرم افزار خود به ارسال پیامک انچه لازم دارید را می توانید در پارس پلاگین پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا