افزونه پیامک پرمیوم

افزونه پیامک affiliate wp

5/5 - (1 امتیاز)

افزونه بازاریابی وردپرس ( افزونه AffiliateWP ) یکی از قوی ترین اسکریپت هایی است که تابحال برای وردپرس ساخته شده است. حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که در بعضی از وبسایت ها کسب درآمد از طریق لینک را دیده باشید ، بدین صورت یک لینک یا بنر تبلیغاتی را در سایت خودتان قرار می دهید و هرکس از طریق این بنر به وبسایت مورد نظر مراجعه کرد و خریدی انجام داد ، به شما کمیسیون بابت تبلیغات داده می شود. در این صفحه افزونه پیامک affiliate wp معرفی می شود به کمک این افزونه می توانید بازاریان خود را ترغیب کنید که برای فروش محصولات شما زمان بیشتری را صرف کنند.

با استفاده از افزونه پیامک همکاری در فروش affiliate wp زمانی که بازاریاب یک محصول بفروش می‌رساند با استفاده سامانه پیامک خدماتی فراز اس‌ام‌اس از طریق وب‌سرویس پترن بدون تایید ناظر انسانی با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه پیامک اطلاع رسانی از ارجاع و فروش جدید به بازاریاب ارسال می‌شود این پیامک باعث می‌شود که بازاریاب شما دلگرم شده و برای بازاریابی محصولات در سایت شما وقت بیشتری بگذارد که در نهایت باعث افزایش فروش سایت شما و افزایش درامد شما می‌شود. همانطور که می‌دانید اطلاع رسانی ایمیلی دیگر منسوخ شده است و کمتر پیش می‌اید که ایمیل را روزانه چک کنیم اما پیامک‌ها را در طول روز به دفعات چک می‌کنیم.

با کمک افزونه پیامک affiliate wp در حالت‌های زیر پیامک به مدیر سایت یا بازاریاب سایت شما پیامک اطلاع‌رسانی ارسال می‌شود.

  • ارسال پیامک به مدیر سایت از طریق affiliate wp زمان ثبت نام بازاریاب جدید در سایت ثبت نام می‌کند.
  • ارسال پیامک به بازاریاب از طریق affiliate wp زمانی که اکانت بازاریاب تایید می‌شود.
  • ارسال پیامک به بازاریاب زمانی که ارجاع تایید شده باشد (مهمترین ویژگی ارسال پیامک افزونه که باعث دلگرمی بازاریاب و تلاش بیشتر بازاریاب برای بدست اوردن مشتری بیشتر می‌باشد)

 

کاربرد ها و ویژگی های افزونه پیامک بازاریابی وردپرس affiliate wpاین افزونه با افزونه دیجیتس و افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس هماهنگ شده است در صورتی که بازاریابان شما از طریق این دو افزونه در سایت ثبت نام کرده باشند فیلد شماره موبایل به صورت خودکار شناسایی می‌شود و در صورتی که شما این افزونه‌ها را در سایتتان نداشته باشید افزونه فیلد شماره موبایل را موقع ثبت نام بازاریاب اضافه می کند تا پیامک‌های اطلاع‌رسانی از طریق affiliate wp  به بازیابان ارسال شود.

این افزونه بر خلاف سایر افزونه‌های فراز اس ام اس رایگان نمی باشد و قیمت افزونه پیامک affiliate wp مبلغ ۶۹ هزار تومان می باشد که بعد از خرید سامانه پیامک از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک خرید افزونه به شما داده شود.

پنل پیامک رایگان

سیدمحمود غفاری

پارس پلاگین مرجع دانلود افزونه پیامک است، برای مجهز کردن سایت و نرم افزار خود به ارسال پیامک انچه لازم دارید را می توانید در پارس پلاگین پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا