افزونه پیامک پرمیوم

افزونه ارسال پیامک خودکار کد تخفیف بعد از خرید از ووکامرس

Rate this post

در این صفحه می‌خواهیم به شما یک افزونه ووکامرس بسیار کاربری برای ترغیب مشتری به خرید مجدد معرفی کنیم. افزونه آوانس به شما کمک می کند که بتوانید به صورت کاملا خودکار بعد از خرید مشتری برای مشتری پیامک کد تخفیف ارسال کنید و مشتری را برای خرید بعدی ترغیب کنید یا از طریق امتیازدهی و گیمیفیکیشن در ووکامرس درگیری کاربر با سایت خودتان را افزایش دهید. قبلا در مورد کاربردهای ارسال پیامک کدتخفیف به مشتری برای افزایش فروش صحبت کرده بودیم در این صفحه قصد داریم روش ارسال خودکار کد تخفیف برای مشتریان فروشگاه اینترنتی را به شما به صورت رایگان آموزش دهیم.

این افزونه یک افزونه کاملا ایرانی است که توسط یوسف محمدیانی توسعه داده شده است، برای خرید این افزونه می بایست از ژاکت اقدام نمایید. افزونه اوانس با وب سرویس پنل پیامک خدماتی فراز اس ام اس سازگار است و شما با خرید پنل sms می توانید افزونه امتیازدهی ووکامرس را به قابلیت ارسال مجهز کنید تا بعد از خرید از سایت شما پیامک کد تخفیف برای خرید بعدی به مشتری ارسال شود همچنین سامانه فراز اس ام اس قابلیت اتصال به افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس را دارد که باعث می شود زمانی که مشتری از سایت شما خرید انجام می دهد مرحله به مرحله به مشتری  تا لحظه تحویل کالا به مشتری از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی پیامکی انجام شود.

افزونه گیمیفینیشن ووکامرس قابلیت های بسیار زیادی را به سایت شما برای ایجاد گیمیفیکیشن و تعامل کاربر با سایت شما اضافه می کند که این اقدامات حتی باعث بهبود سئو سایت شما می شود و  باعث می شود کاربران به سایت شما بیشتر سر بزنند و درگیری ذهنی بیشتری با برند شما داشته باشند.

قابلیت های کاربردی افزونه پیامک اوانس و پنل کاربری اوانس

ویدیو آموزشی تنظیمات افزونه آوانس

از آنجا که افزونه اوانس از وب سرویس ارسال پیامک از طریق الگو پیامک را ارسال می کند بنابراین پیامک های شما از طریق خط خدماتی با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه ارسال می شود و حتی افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند پیامک کد تخفیف را نیز دریافت می کنند.

 

پنل پیامک رایگان

سیدمحمود غفاری

پارس پلاگین مرجع دانلود افزونه پیامک است، برای مجهز کردن سایت و نرم افزار خود به ارسال پیامک انچه لازم دارید را می توانید در پارس پلاگین پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا